autoplosina-elvy1.jpg

Autoplošiny

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

 

Vertikální dopravu vozidel při netypických rozměrech šachet nebo požadavcích zákazníka je možné efektivně zajišťovat pomocí autoplošin EL-VY.

 

Narozdíl od autovýtahů je:

jmenovitá rychlost nižší,
rychlost otevření dveří nižší,
vjzed/výjezd z/do kabiny více komfortní - světlá šířka vrat má minimální nároky na šířku šachty


Nezalekěte se! Autoplošina je téměř totožná jako autovýtah. S ohledem na cenu lze řešení dodat bez kabinových dveří, které legislativa nedefinuje. Tím lze ušetřit až 20% ceny. Kabinové dveře jsou nahrazeny celoplošnými optickými závorami, šachetní dveře jsou nahrazeny garážovými vraty (sekční nebo rolovací dle dispozice nástupiště).

 
Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

 
Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

 

Autoplošiny mají menší nároky na parametry šachty jelikož se vrata otevírají nahoru nad kabinu nebo nástupiště autoplošiny.


Minimální světlá šířka dveří je o 200 mm užší než šířka šachty. Rozměry vjezdů do kabiny můžou být větší než u autovýtahů v úzkých šachtách.

 


U novostaveb i stávajících budov Vám nabídneme více možností minimálních rozměru šachet (horní přejezd šachty min. 2350 mm a dolní přejezd šachty min. 650 mm).

Součástí autoplošin vymyslíme, vyprojektujeme, vyrobíme a namontujeme El-VY dopravní SMART světelnou signalizaci pro organizaci parkování v budově nebo bezkontaktní autotočny pro zjednodušení manévrování v garážích.

Kontaktujte nás →

 
Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

 
Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

Situace: Jankovcova, Praha 7 | 2016 | Projektant: Ing. Róbert Ortančík

 

Parametry zástavby | informace pro projektanty

minimální horní přejezd (hlava šachty) = 2350 mm
minimální dolní přejezd (prohlubeň šachty) = 650 mm
maximální jmenovitá rychlost plošiny = 0,15 m/s

ROZMĚRY KABINY Z ROZMĚRŮ ŠACHTY
š - šířka šachty, h - hloubka šachty
šk - šířka kabiny, hk - hloubka kabiny
Provedení s výtahovou technologií (rychlost 0,15 m/s)
šk = š - 700 mm, hk = h - 150 mm
Provedení s nůžkovým mechanismem (rychlost 0,08 m/s)
šk = š - 400 mm, hk = h - 150 mm